Assalamualaikum people. I'm Nur Hazimah Hasan :)

Wednesday, January 4, 2012

tentangdhia vs ombakrindu

(^,^) !
i'm sure ramai dh katam both of this story. cuma aku ni yang ketinggalan. sobss ! emotinal ni. kk, semalam aku marathon drama tentang dhia. and dh siap copy dh from my friend. hee. maklumlah final pun dh habes. ombak rindu pun dh tengok. tapi dekat youtube jelah kan. tak macam korang yang tengok dekat cinema bagai T,T lepas juga lah kempunan aku nk tengok ombak rindu ni. haha. sebelum ni, ramai duk post status dekat fb pasal ombak rindu lah, tentang dhia lah. aku terfikir juga, best sangat ke ? memandangkan aku dh tengok kedua-dua cerita ni. bagi aku, tentang dhia lagi best kalau nk dibandingkan dengan ombak rindu. ombak rindu pun not bad at all. tentang dhia superduper best ! sedih meleleh bagai nk rak airmataku. cewahhh. puii. memang best lah. rugi je sape tak tengok lagi. and the most important, nora danish sangat cute like a barbie doll. adi putra macho habis habisan. fuhh, nk husband macam adi putra ! hahaha. the ending part memang sweet but sedih sangat-sangat. the husband accompany his wife die together. sweet kan :')

No comments:

Post a Comment