Assalamualaikum people. I'm Nur Hazimah Hasan :)

Monday, December 26, 2011

i'm just wondering



Dear Future Husband, my Adam ,
I will cook. I will clean. I will shop. I will be the best wife, ever, Insyaallah. I will dress up for you. I will maintain my appearance for you. I will make sure to be the best wife I can be, Insyaallah. I will have a children with you and I will raise them to be the best they can be. I will be the best mother, Insyaallah. All this, as long as you promise me one thing : Help me, accompany me in getting to Jannah :) your Hawa.

nilah bila dah takde kerja. haha. this entry bukan bermaksud menggatal nak kahwin atau merenyam and so whatever similar to it. walaupun lately ni banyak kisah orang kahwin muda-muda. around nineteen gitu, tiada kena mengena sama skali. arasso ? hehe. actually saje nak post because ayat ni superduper best. kk, apa yang penting belajar belajar enjoy ! hihi. yang tu especially to me lah kan. sem satu nak habis dah. serious sedih kot. haihhh. now, am counting my day for final and back to Malaysialove soon (^,^) 

copy paste from my senior :) sometimes, i wonder who is my Adam. jodoh di tangan tuhan.

8 comments:

  1. i want to be yr pengapit. cop awl2. ahaha nice entry . loveyouuu and your future. baahahah. i guess the guy must be the one who Allah keep for you in the future :D

    ReplyDelete
  2. ewahhh ekau miera. aku belum fikir lah. haha :D

    ReplyDelete
  3. zimaaa . aku stalker blog ko taw . hehe ^___^
    apesal comell sangat niii ?? jelez =.=

    ReplyDelete
  4. yeke ? tak sangka aku ade stalker. haha. aku pun slalu je stalk blog kau (^,^) comel kan ? suka tak ? aku sukaaaaaaa sangat. haha.

    ReplyDelete
  5. hahaha (^,^) insyaallah kalau smpai jodohnya >.<

    ReplyDelete
  6. hihi. ur post is nice too kak zyma :)

    ReplyDelete